• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Calvin Klein focust met nieuwe aanstellingen nog meer op consument

Calvin Klein focust met nieuwe aanstellingen nog meer op consument

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

De nieuwe strategie van Calvin Klein heeft er niet alleen voor gezorgd dat ontwerper Raf Simons per direct weg is bij het bedrijf, maar ook dat twee nieuwe uitvoerend vice presidenten zijn aangesteld. Een daarvan moet zich richten op het engagement van de consument.

Steven Waldberg is aangesteld uit uitvoerend vice president consumenten engagement. Waldberg heeft twintig jaar aan ervaring in het marketing en communicatie gebied. Hij heeft onder andere gewerkt bij Maybelline waar hij verantwoordelijk was voor de customer journey. De laatste achttien maanden was hij hoofd wereldwijde communicatie bij Bulgari in Rome.

Binnen Calvin Klein heeft Michael DeLellis een promotie gekregen. Hij zal vanaf nu uitvoerend vice president strategische marketing initiatieven en transformatie zijn. DeLellis is verantwoordelijk voor het moderniseren van de strategische marketing vaardigheden van Calvin Klein. Eind 2018 meldde PVH Corp, het moederbedrijf van Calvin Klein, Inc. nog teleurgesteld te zijn in de resultaten van het merk die, mede door creatieve en marketinguitgaven van Raf Simons, lager waren uitgevallen.

Calvin Klein