Burberry stelt nieuwe CMO aan

Brits luxemerk Burberry heeft in Judy Collinson de nieuwe chief merchandising officer gevonden. Zij volgt daarmee Paul Price op en zal zich focussen op de productstrategieën van het merk.

“Ik kondig verheugd de aanstelling van Judy Collinson aan als chief merchandising officer. Judy heeft uitgebreide ervaring in de mode retail en luxe merchandising die onbetaalbaar is voor Burberry als we actie ondernemen om het merk sterker te maken en positioneren voor groei,” aldus Christopher Bailey, CEO van Burberry.

Collinson gaat per 8 mei aan de slag bij het Britse merk. Hiervoor was ze vanaf 2012 werkzaam bij Dior als CMO. Voorafgaand aan haar positie bij het Franse modehuis werkte ze in dezelfde functie bij Barney's. Naast de verandering van CMO krijgt Burberry in juli een nieuwe CEO. Marco Gobetti vervangt dan zittend CEO Christopher Bailey. Het vertrek van Bailey werd vorig jaar juli al beken gemaakt.

Beeld: Burberry Facebook

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN