Monki krijgt online flagshipstore op Tmall

Het Scandinavische merk Monki gaat samenwerken met het Chinese Tmall.com, het grote online retailplatform van Alibaba. De flagshipstore van Monki is vanaf 4 maart 2016 online.

“Dit is het begin van een geweldige samenwerking tussen Monki en Tmall,” laat managing director Lea Rytz Goldman weten. “Het is voor ons een fantastische manier om antwoord te geven op de waardering die we van Chinese fans krijgen en om Monki voor iedereen in China beschikbaar te maken.”

Monki is in 2006 opgericht in Zweden en staat bekend om de Scandinavische looks in combinatie met creatieve streetstyle. “Tmall is altijd op zoek naar jonge en nieuwe merken zoals Monki, om ze te kunnen aansluiten op het platform en ze beschikbaar te maken voor een groot aantal klanten op verschillende Chinese retailmarkten,” licht general manager Liu Xiuyun van Tmall toe. “We zoeken naar goede kwaliteit, on-trend en iconische mode-items voor Chinese klanten op Tmall, en we zijn blij dat we met Monki werken aan een breder aanbod voor de fans in heel China, door datacapaciteit en kennis over de Chinese markt te delen.”

Monki is al sinds 2010 aanwezig in China, en heeft inmiddels 37 winkels, waaronder ook in Hongkong.

Beeld: Facebook Monki


 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN