Hermès wist in het eerste kwartaal van boekjaar 2019 de omzetgroei te versnellen, zo blijkt uit het kwartaalverslag van de groep. De omzet nam in de eerste drie maanden van het boekjaar toe met 16 procent.

“Dankzij het succes van de collecties onder de klanten heeft Hermès de omzetgroei in het kwartaal weten te versnellen. Het laat zien dat de dynamische trend doorzet, vooral in China,” aldus Axel Dumas, uitvoerend voorzitter van Hermès, in het kwartaalverslag.

In Europa (zonder de bijdrage van Frankrijk) werd een omzetgroei van 9,5 procent behaald voornamelijk door sterke resultaten in Groot-Brittannië. In Frankrijk, het thuisland van Hermès werd een kleine omzettoename van 1 procent behaald vanwege de onrust in Frankrijk aan het begin van het boekjaar. Azië (zonder de bijdrage van Japan) is de grootste groeimarkt van het luxe modehuis op dit moment met een omzetgroei van 17 procent in het eerste kwartaal. In Japan behaalde de groep een toename van 10 procent.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN