• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Consumenten kunnen PostNL-pakketkluis vanaf nu aangeven als bezorgvoorkeur

Consumenten kunnen PostNL-pakketkluis vanaf nu aangeven als bezorgvoorkeur

Door Nora Veerman

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

Een PostNL-pakketautomaat. Beeld: PostNL

Vanaf deze maand kunnen consumenten die een pakketje laten bezorgen ervoor kiezen om hun levering standaard in een PostNL-automaat te laten leggen wanneer ze afwezig zijn. Dat blijkt uit een persbericht van PostNL.

De bezorgdienst heeft het afgelopen jaar veel van de automaten laten plaatsen, en daar komen er de komende tijd nog meer bij. Dat zegt Stephan van den Eijnden, directeur e-commerce bij PostNL, in het bericht. In de automaten zitten kluisjes waarin pakketten kunnen worden bewaard tot het moment dat de klant deze kan ophalen.

Tot dusver konden klanten al kiezen uit drie andere bezorgvoorkeuren: het pakket bij de buren laten bezorgen, bij een PostNL-punt in de buurt of bij een afgesproken plek rondom huis.

Bezorging
PostNL