De wintereditie van modevakbeurs Modefabriek, dat plaatsvond op zondag 20 en maandag 21 januari zag weer een scala van merken, retailers en inkopers samen komen op de grootste Nederlandse modebeurs. Het was een succesvolle editie met op de eerste dag al een flinke rij bij de garderobe en ingang van de beurshallen. Ook was de beursvloer nog nooit zo kleurrijk tijdens een wintereditie. Modefabriek gemist? Hier alle FashionUnited verslagen nog eens op een rij.

5 vragen die een modemerk toekomstbestendig kunnen maken

David Shah nam het publiek mee langs de belangrijkste maatschappelijke ontwikkelingen die van invloed zijn op de huidige modeindustrie, en de vragen die winkeliers zich moeten stellen om bestendig te zijn tegen de snelle veranderingen.

Augmented reality op de Modefabriek: zo gaat AR retail veranderen

Augmented reality of AR staat op het punt ons retaillandschap aanzienlijk te verrijken. Maar wat is augmented reality precies en waar kunnen retailers het voor gebruiken? FashionUnited zocht antwoorden bij Jachim van Huut, eigenaar van Studio05 en bedenker van het augmented reality concept op de Modefabriek.

Kleur stoot donkere tinten van de troon tijdens wintereditie Modefabriek

De tijden van donkere tinten tijdens het winterseizoen lijken voorbij. Op de beursvloer is genoeg kleur te spotten en op het eerste gezicht kun je als bezoeker gaan twijfelen of je nou op de winter of toch de zomereditie staat van de modebeurs. Een reportage vanaf de beursvloer.

Mannenmodetrends volgens modeprofessionals op de Modefabriek

Wat zijn op dit de grootste mannenmodetrends en op welke trends stevenen mannen af? En waar moeten retailers volgens de experts op letten.

Experts delen een tip voor Branding & Instagram @Modefabriek 2019

FashionUnited vroeg twee experts om hun tip voor 2019 op het gebied van Branding en Instagram.

In GIFs: Een indruk van de Modefabriek

Een impressie van de vakbeurs in GIFs en afbeeldingen.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN