• Home
  • Press
  • Business
  • UNIQUE BY MODE CITY 2019: LET'S GO (COCO) NUTS!

UNIQUE BY MODE CITY 2019: LET'S GO (COCO) NUTS!

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

Unique by Mode City, de gevestigde vakbeurs voor lingerie- en badmode, presenteert van 6 t/m 8 juli 2019 in Parijs weer de nieuwste trends en collecties voor het zomerseizoen 2020.

De beurs introduceert een nieuw visuel concept geïnspireerd door de kokosnoot, een vrucht die symbool staat voor exotische reizen en bestemmingen. De kokosnoot komt terug in de visuals en aankleding van de beurs, maar ook in de collecties en in de drankjes die geserveerd worden.

De boodschap van ‘body diversity’, een van de belangrijke waarden van de beurs Unique by Mode City, komt opnieuw tot uitdrukking in het défilé #IFEELUNIQUE, bestaande uit influencers. Bekende influencers zijn geselecteerd en aangewezen als ambassadeurs op basis van hun geëngageerde mening op dit gebied. Voor de tweede keer zullen deze influencers en hun volgers de vrouwen van nu in in de schijnwerpers zetten.

Unique by Mode City staat klaar om alle marktspelers te verwelkomen in "Coco Power" modus!

3 NIEUWE MODE FORUMS

De 2019 editie vernieuwt zijn aanbod voor een nog rijkere beurservaring.

  • Het Resortwear Forum: aanbod van zomer- en badmode.
  • De Summer Store: een trendy conceptstore met veelbelovende en innovatieve niche merken (accessoires, verzorgingsproducten, cosmetica… alles voor de zomer).
  • Millennials : een forum voor de Z generatie, een ultraconnected, nieuwsgierige en inventieve generatie consumenten.

UITZONDERLIJKE diensten voor veeleisende inkopers

  • Een Personalshopper service om de inkopers persoonlijk te begeleiden op de beurs.
  • The Selection: een inkoopgids en een défilé van de meest invloedrijke merken van het seizoen.
  • Matchmaking lunches.
  • Trend and Fashion Class: drie nieuwe mode workshops: Fitting Workshop, Foto Studio, Selectie ‘Coup de Coeur’ producten.

NIEUW IN 2019: MATCHMAKING ++

Omdat het ontmoeten van nieuwe mensen nieuwe kansen schept, lanceert de beurs dit jaar een nieuwe matchmating service om partijen met elkaar in contact te brengen.

Deze matchmaking is beschikbaar op de mobiele app van de beurs, ongeveer 1 maand voor opening van Unique by Mode City: inkopers, exposanten en media kunnen van te voren in contact komen met gewenste partijen. Intuïtief en efficiënt, geeft deze functionaliteit exposanten zichtbaarheid aan nieuwe klanten.

De nieuwste trends worden op de Unique by Mode City in ‘coconut’ sfeer over het voetlicht gebracht. Met bijna 400 exposerende merken, is deze vakbeurs een onmisbaar en dynamisch evenement, dat beantwoordt aan de verwachtingen van de internationale lingerie- en badmodebranche. Voor meer beursinformatie en toegangsbadges: unique-by-mc.com

Press Club
Press Release
Unique By Mode City
unique by mode city 2019