• Home
  • Press
  • Retail
  • PULL&BEAR OPENT IN MAASTRICHT

PULL&BEAR OPENT IN MAASTRICHT

PRESS RELEASE
Door Joanna Mania

bezig met laden...

Scroll down to read more

Pull&Bear, het jonge modemerk van één van 's werelds grootste fashion retailers, de Inditex Group (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home en Uterqüe), opent donderdag 23 augustus haar winkel in Maastricht.

Het nieuwe verkooppunt is gelegen in het hartje van Maastricht. De collecties worden voorgesteld over twee verdiepingen. Het pand biedt de Pull&Bear-klanten een mooie commerciële ruimte van 845 vierkante meter.

Met deze opening heeft Pull&Bear nu 11 winkels over gans Nederland. Het merk is ook online beschikbaar via de webshop: PULLANDBEAR.COM.

Nieuw winkelconcept

Pull&Bear’s nieuwe winkelconcept is geïnspireerd door de Californische stad, Palm Springs. De facade, één van de meest opvallende elementen van de nieuwe winkel, wordt gebruikt om de aandacht van voorbijgangers te trekken met visuele projecties, om hen uit te nodigen in de winkel en de nieuwe ruimtes te ontdekken.

Eenmaal binnen, worden materialen typerend voor DIY of bouwprojecten − zoals geschilderd beton, OSB, dennehout, en getextureerde verf – gecombineerd om een rijkelijk gevarieerde omgeving van kleuren, materialen en texturen te creëren.

De nieuwe vestiging wordt verlicht door een verscheidenheid aan decoratieve lampen, waardoor een unieke sfeer gecreëerd wordt die meer op een editorial-styled design lijkt dan op een winkelruimte.

Over Pull&Bear

In 1991 werd Pull&Bear gelanceerd met duidelijke internationale ambities en met de intentie jongeren te kleden die gehecht zijn aan hun omgeving, die stereotypes vermijden en die een community vormen. Voor hen, selecteert Pull&Bear de laatste internationale trends, combineert deze met de invloeden van streetstyle en clubwear en herinterpreteert deze op hun eigen manier om comfortable, easy-to-wear kledij te maken aan betaalbare prijzen.

Pull&Bear heeft zich samen met zijn klanten ontwikkeld, waardoor het op de hoogte bleef van nieuwe technologiën, social movements en de laatste trends op vlak van kunst en muziek. Dit komt allemaal in uiting in de ontwerpen, waaronder het winkeldesign.

Pull&Bear is nu, dankzij een netwerk van meer dan 7400 winkels en de online shop, aanwezig op 96 markten. Het merk behoort tot de Inditex Group.

Voor meer informatie: Anne-Marie Mengé [email protected] Communication Nederland

Inditex
PRESSCLUB