• Home
  • Press
  • Fashion
  • Merklancering: GOOD AMERICAN bij Zalando

Merklancering: GOOD AMERICAN bij Zalando

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Een merk voor de Empowered Woman

GOOD AMERICAN, opgericht door Emma Grede en Khloé Kardashian, heeft zich met trots toegewijd om het eerste volledig inclusieve merk te zijn sinds de lancering in 2016. Vanaf 26 augustus zijn stijlen van het Amerikaanse merk verkrijgbaar bij Zalando. Het assortiment omvat kenmerkende denim, bestverkochte jumpsuits, activewear en prêt-à-porter stukken zoals tops, blouses, knitwear, rokken en shorts.

GOOD AMERICAN hanteert een fit-first filosofie, die zorgt voor perfecte pasvorm en comfort. Gemaakt door en voor vrouwen, moedigen de ontwerpen bodypositivity en empowerment aan voor elke vrouw - ongeacht haar maat, vorm of stijl. Wat het merk ongelooflijk bijzonder maakt, is hun unieke maatvoering, variërend van 00-24, inclusief de voorheen niet-bestaande maat 15.

Over Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) is Europa’s grootste online fashionplatform voor vrouwen, mannen en kinderen. Wij bieden onze klanten op één plek een praktische shopervaring met een uitgebreid aanbod aan mode- en lifestyle-artikelen, variërend van schoenen en kleding tot accessoires, met gratis verzending en retour. Ons assortiment van meer dan 2.500 internationale merken bestaat uit wereldwijd populaire fast-fashion en lokale merken, aangevuld met artikelen van onze eigen labels. Ons lokale aanbod richt zich op de verschillende voorkeuren van onze klanten in elk van de 17 Europese markten waar we leveren: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Door ons logistieke netwerk met vijf centraal gelegen distributiecentra in Duitsland, bedienen we efficiënt onze klanten in Europa, ondersteund door distributiecentra in Noord-Italië, Frankrijk en Zweden waarmee we inspelen op de lokale wensen van de klant. Wij geloven dat wij met onze integratie van mode, bedrijfsprocessen en online technologie een overtuigend aanbod kunnen bieden aan zowel onze klanten als partners.

Good American
Press Club
Press Release
Zalando