• Home
  • Press
  • Fashion
  • Pepe Jeans laat zicht inspireren door de denim cultuur in Londen

Pepe Jeans laat zicht inspireren door de denim cultuur in Londen

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Sinds het begin is het universum van Pepe Jeans London geïnspireerd door het iconische Londen Portobello, waar de kenmerken van de stad en de urban vibe samenkomen en zorgen voor iets heel unieks. De campagne van Pepe Jeans Footwear FW19 laat de jonge en casual vibe van Londen Portobello ook weer terug zien. De schoenencollectie is sportief, chunky, urban en retro.

Campagne Pepe Jeans London

De campagne onderstreept opnieuw het DNA van Pepe Jeans in het seizoen. De beelden geven een perfect beeld van het stukje leven van Pepe Jeans London waarin de denim cultuur zich uitleeft in nieuwe stijlen in het seizoen. Sterk van houding, maar relaxed en moeiteloos in stijl, de campagne laat het allemaal zien.

Klik hier voor campagne video

Mannen collectie

Onder de belangrijkste stijlen valt de geüpdatet Tinker Pro, een racer stijl met minimalistische design en een naadloze mix van details. De Orbital 25, een nieuwe sneaker model in de collectie is extra licht, flexibel en comfortabel. Het Klein model, is gebaseerd op een eerdere stijl uit het archief met atletische esthetiek. Bij de Hike boot in de collectie, is er vooral gedacht aan functionaliteit.

Dames collectie

Volumineuze buitenzolen komen in de dames collectie veel voor. De stijlen Abbey en Mayfair spelen in op deze trend. De Dean is een mix tussen een laars en sneaker, die ook een volumineuze buitenzool heeft. Daarnaast zien we ook een in de collectie een sterke focus op de Amerikaanse western trend, die goed past bij vintage gevoel van Portobello road van Pepe Jeans.

OVER PEPE JEANS

Pepe Jeans London has been at the forefront of international denim-led fashion for the past 44 years, being able to create an internationally recognized brand with a unique strategy and reputation. This has been possible thanks not only to the great Pepe Jeans team but also to the commitment to create the best possible collections, the hottest multimedia marketing campaigns and the most exciting retail environments while remaining sincere to the brand ́s DNA and in particular the roots in London’s Portobello Road. Today, Pepe Jeans London trades in over 60 countries, sells through more than 7.000 stockists and has over 300 own-brand stores and all 2.000-plus of its employees will happily confirm that the brand remains devoted to its initial mantra - to create the most exciting denim-led fashion on the planet.

Pepe Jeans
Pepe Jeans Footwear
Pepe Jeans FW19
Press Club
Press Release