Beyoncé siert naar verluidt de cover van het prestigieuze septembernummer van de Amerikaanse Vogue. Ook zou Queen B(ey) volledige zeggenschap over de cover gekregen hebben van Vogue-hoofdredac

Spiritualiteit doet het goed in de reclame. De consument wil meer dan alleen materieel genot, en zoekt ook naar diepere waarden. Steeds meer merken haken daarop in. Spiritualiteit verkoopt en adverte

Homoseksuelen vormen een interessante doelgroep voor adverteerders, maar zij moeten wel op een eigen manier worden benaderd. Op basis van onderzoek onder hetro's en homo's kwam Euro RSCG tot drie ver

Omdat het oude Zeeuws Meisje al een tijdje een Zeeuwse vrouw is, ging Unilever op zoek naar een jonge opvolgster. Uit vijftien kanshebbers is de negentienjarige Anna Dieleman gekozen tot het nieuwe Z

In Groot-Brittannië zijn de instore reclamebestedingen razendsnel gegroeid. Van bijna niets tien jaar geleden, groeiden de uitgaven aan retailmedia naar zo'n £50 miljoen per jaar. Retailme

Onlangs verscheen in vrouwenbladen Viva, Libelle en Margriet een geurende advertentie voor de nieuwe variant van Robijn, Lelie Rijstbloesem. Het gaat hierbij om een nieuwe druktechniek die wordt ge&i