• Home
  • Nieuws
  • Beurzen
  • Modefabriek deelt ervaring door lancering conceptbureau Firma C

Modefabriek deelt ervaring door lancering conceptbureau Firma C

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Beurzen

Modefabriek B.V. introduceert Firma C, een nieuwe ‘full service concept & creation partner'. Firma C is de nieuwe divisie van de organisatie achter de Modefabriek beurs. “Met de oprichting van Firma C opent Modefabriek B.V. nu haar voordeur die toegang biedt tot uniek expertise: het uitdenken, ontwerpen én bouwen van zinnenprikkelende professionele events,” aldus het bedrijf in een persbericht.

Achter het bedrijf zitten Modefabriek-topman Lucel van den Hoeven, Rick van Rijthoven, Caroline Krouwels en Anne-Claire Petit. “Al 22 jaar hebben wij ervaring op het gebied van uitdenken, ontwerpen, creëren en bouwen van onderscheidende events voor zakelijke en consumenten markten. Al deze ervaring en expertise willen wij nu ook graag aan andere partijen aanbieden,” aldus creatief directeur Caroline Krouwels in het bericht. Modefabriek B.V. is verantwoordelijk voor de gelijknamige tweejaarlijkse beurs, maar ook voor de Denim Days in Amsterdam, New York en Nashville, de vroegere kindermodebeurs Kleine Fabriek en het bedrijf helpt bij het creatieve aandeel van het LINDA.festival.

Firma C: Modefabriek deelt 22 jaar aan ervaring met nieuw conceptbureau

Firma C kan voor alle aspecten voor het organiseren van een evenement worden ingezet. Het bedrijf omschrijft deze aspecten zelf als: creativiteit, concept, creatie, cureren, coördinatie, construction, communicatie en celebration. Het bedrijf kan dan ook ‘full service’ worden ingezet, aldus het bericht. “We zijn de professionele partner voor creatieve uitdagingen. Pakkende ervaringen realiseren is wat we dagelijks doen,” aldus algemeen directeur van Modefabriek en Firma C, Lucel van den Hoeven.

Vorig jaar, toen bekend werd dat Market by Kleine Fabriek, de opvolger van Kleine Fabriek, geen vervolg meer zou krijgen, vertelde Van den Hoeven al dat ze meer activiteiten zoals de Denim Days wilde organiseren en dat diverse nieuwe projecten op de achtergrond speelden bij Modefabriek B.V.

Beeld: Modefabriek website

firma c
Modefabriek