Sophia Altholz, founder and creator of SophDawg, always thought of herself as a doodler and drawer. She took this hobby and turned it into a passion. Using a questionnaire to learn more about a custo

Shanghai - China is goed op weg om de Verenigde Staten als ‘s werelds grootste kledingmarkt te overtreffen. De toekomst van de Chinese modeindustrie is echter nog onzeker. Chinese modebedrijven

Gucci is a huge part of popular culture in 2018. The iconic logo is displayed across celebrity instagram accounts and featured in popular songs like Lil Pump's "Gucci Gang." As millennials continue

Londen - Er is een verandering gaande op het vlak van luxe. Waar materiële goederen eerst nog golden als het hoogst haalbare, worden ervaringen beschouwd als het nieuwe luxe. Euromonitor voerde

Millennials hebben in 2017 met 85 procent bijgedragen aan de groei van de wereldwijde luxemarkt, en zullen in 2025 45 procent van de high-end uitgaven vertegenwoordigen. Dat concludeert UBS Group AG

Reizen is goedkoper dan ooit tevoren dankzij de opkomst van budget luchtvaartmaatschappijen en alternatieve accommodaties zoals boutique hotels, de optie om van huis te ruilen en Airbnb. Millennials

Er was eens een tijd waarin luxe werd gedefinieerd als deels aspiratie, deels exclusiviteit en deels te duur. Het waren de Hermès-tas, het Cartier-horloge en de kasjmier designerjas die gelijk

Kipling was een van de meest populaire handtassen- en accessoiremerken in de jaren negentig. Het Belgische merk, dat vooral bekendstaat om het innovatieve gebruik van gerimpeld nylon en de schattige

Millennials geven minder uit, maar spenderen tegelijkertijd ook bewuster, zo blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse KRC Research. De ‘koop minder, koop beter’ filosofie grijpt steeds me