Er is steeds meer data beschikbaar, maar hoe verkrijg je de juiste inzichten om in de toekomst betere keuzes te maken? En waar lopen modebedrijven tegenaan? Rembrandt Kuijpers van TCOG en Klaas Molle

Er is steeds meer vraag naar custom-made etalagefiguren met een eigen karakter. Het Nederlandse bedrijf Hans Boodt Mannequins speelt in op deze ontwikkeling in en maakt daarbij onder andere gebruik v

Artificial intelligence (AI) verovert de retail. Deze drie kansrijke toepassingen – van heatmapping tot het herkennen van gezichtsexpressie – zullen de komende jaren een steeds prominente

Veel retailers ondernemen op basis van hun onderbuikgevoel. Op zich is daar niets mis mee, want emotie en beleving spelen een grote rol. Bij het inkopen van collecties kunnen data echter het verschil

Scala is een toonaangevende Nederlandse groothandel in erotische lifestyleartikelen. Na de overname vorig jaar werd in no-time een compleet nieuw magazijn gereed gemaakt. TCOG verzorgde niet alleen h

Goed luisteren naar de klant, inspelen op trends en durven innoveren. Multi-brand winkelketen ZEB probeert altijd voorop te lopen en doet er alles aan om klanten een fijne ‘shopping experience&

Wie op zoek is naar sexy lingerie, beenmode en partykostuums van hoogwaardige materialen komt al snel uit bij Leg Avenue. Het Amerikaanse merk heeft in Europa een explosieve groei doorgemaakt. ItSuit

Op een beurs in Praag raakten Rembrandt Kuijpers van TCOG en Eric van der Craats van Hillstar Business Intelligence met elkaar in gesprek. Een vruchtbare ontmoeting die heeft geleid tot een intensiev

Blackstone is een Nederlands familiebedrijf met een sterk eigen DNA. Het schoenenmerk is in Europa goed vertegenwoordigd en zet nu ook stappen in onder andere Amerika en Azië. In elke markt geld

De verhuizing naar een fonkelnieuw pand vormde voor Fast Fashion Partners aanleiding om ook de workflow te optimaliseren. In samenwerking met TCOG werden de magazijnprocessen gestroomlijnd waardoor d

Van een klein overhemdenlabel is Circle of Gentlemen in tien jaar tijd uitgegroeid tot een internationaal premium herenmerk. Dankzij de langdurige samenwerking met TCOG blijft het modebedrijf op IT-v

De retailsector is constant in beweging: zo verandert de communicatie door technologie, neemt het belang van data toe en wordt omnichannel de nieuwe standaard. TCOG is onder andere gespecialiseerd in

$(function() { $('#myTab a:last').tab('show') }) @font-face { font-family: 'Montserrat-SemiBold'; src: url('global-assets/brands/tcog/montserrat/Montserrat-SemiBold.otf') format('opentype
..