Hennes & Mauritz AB (H&M) noteert in het tweede kwartaal van boekjaar 2019, de periode van 1 maart 2019 tot en met 31 mei 2019, een omzetstijging van 11 procent naar 57,744 miljoen SEK (5,42

H&M Group (Hennes & Mauritz AB) heeft zijn cijfers voor het vierde kwartaal van boekjaar 2018 gerapporteerd en sluit daarmee het financiële jaar af. H&M Group zag zijn omzet in het v

Het is einde verhaal voor Cheap Monday. Tien jaar na de overname van Cheap Monday door de H&M Group, trekt de Zweedse groep nu de stekker uit het denimmerk. Dit kondigde de groep gisteren aan in

Cheap Monday, een van de merken van de H&M Group, houdt op te bestaan. De groep meldt in een persbericht dat het merk wordt stopgezet. De verandering is onderdeel van het stroomlijnen van de groe

Hennes & Mauritz AB (H&M) rapporteert voor het derde kwartaal van boekjaar 2018, dat loopt van 1 juni tot en met 31 augustus, een omzetstijging van 9 procent naar 64.800 miljoen Zweedse krone

De H&M Group heeft hoop voor een beter tweede halfjaar, zo blijkt uit het halfjaarrapport. “We geloven dat er een stapsgewijze vooruitgang is en dat we een sterker halfjaar zullen hebben,&r

Een moeilijke start van het jaar voor de H&M Group. Twee weken geleden rapporteerde de Zweedse groep al dat de omzet in het eerste kwartaal was afgenomen, nu blijkt dat de winst in dezelfde perio

De H&M Group verwacht dat 2018 een kleine omzetstijging zal opleveren, zo meldt het bedrijf op Capital Markets Day aan haar aandeelhouders. Het afgelopen financiële boekjaar waren de resulta

Waar de omzet van H&M nog licht toenam, zag de nettowinst van het bedrijf juist een daling in het financiële jaar 2017, zo blijkt uit de op woensdag gepubliceerde jaarcijfers. De nettowinst

Denimmerk Cheap Monday heeft Carl Malmgren benoemd tot creatief directeur. Hij vervangt hiermee Ann-Sofie Back die de rol sinds 2009 vervulde. Malmgren is al sinds 2004 betrokken bij Cheap Monday en

In navolging van moederbedrijf H&M, komt nu ook Zweedse kledingmerk Cheap Monday met een duurzaamheidsinitiatief. De moderetailer gaat kleding inzamelen en deze recyclen voor een duurzame capsule

Het Zweedse jeansmerk Cheap Monday viert zijn tienjarig jubileum met de kortste pop-up winkel ooit. Op tien oktober wordentien tijdelijke verkooppunten in tien steden voor tien minuten geopend. Klant

H&M wil het productaanbod blijven verbeteren. De Zweedse modeketen komt daarom dit najaar met een uitgebreidere schoenencollectie voor dames, heren, tieners en kinderen. De collectie zal in g

H&M boekte in de maand maart een omzetstijging van 13 procent. In dezelfde maand vorig jaar daalde deomzet van de Zweedse modeketen nog met 4 procent. De retailer sloot het eerste kwartaal van h

Het Zweedse denimlabel, onderdeel van H&M, zal eind dit jaar een eigen webshop openen.Het merk onthulde dat de online winkel van Cheap Monday zich op dezelfde markten zal richten als zustermerke

Het Zweedse merk Cheap Monday - onderdeel van Hennes & Mauritz AB - gaat meer collecties produceren per jaar. Vanaf dit najaar moeten er twee pre-collecties bijkomen. Het merk gaat hiermee

Afgelopen vrijdag opende het Zweedse modemerk Cheap Mondayeen digitale 'Sneak Peak Shop' op zijn website, waarbij liefhebbers van het merk stukken uit de nieuwe voorjaars-zomer 2013 collectie direc

De Zweedse modeketen Hennes & Mauritz heeft in de maand mei 12 procent meer omzetgeboekt dan in dezelfde maand vorig jaar. Ook in het tweede kwartaal van het boekjaar, lopend van maart tot en met

Modeketen Hennes & Mauritz heeft in de laatste financiële rapportage de komst van een nieuwe winkelketen aangekondigd. Begin deze week doken geruchten op dat H&M een nieuw winkelconcep

Het Zweedse jeansmerk Cheap Monday, dat sinds eind novembervolledig in handen is van H&M, zal in het najaar van 2011 schoenen en ondermode introduceren. Het merk geeft aan dat de lancering van de

Twee jaar geleden kocht winkelketen Hennes & Mauritz al 60procent van het Zweedse modeconcern Fabric Scandinavien AB. Nu is ook de overige 40 procent van het bedrijf, met winkelketens als Weekday

Aan de vooravond van de milieutop heeft Cheap Monday zijn eerste winkel geopend in Kopenhagen. Het hippe, Zweedse denimlabel werd in maart 2008 overgenomen door H&M. De nieuwe winkel in de Deense