Bart Rabaey, chief financial officer bij Van de Velde, verlaat het bedrijf. Dit maakt de groep bekend in een persbericht. De CFO verlaat het bedrijf om een nieuwe professionele uitdaging aan te gaan,

Lingerieproducent Van de Velde Groep, moederbedrijf van merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda, heeft zijn definitieve cijfers van de eerste helft van boekjaar 2018 gepubliceerd. In lijn met de

Lingerieproducent Van de Velde Groep, moederbedrijf van de merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda, heeft in het eerste halfjaar van 2018 een stuk minder winkelbezoekers gezien. De druk op fysiek

Lingeriegroep Van de Velde heeft een trage start van het financiële jaar gehad, zo meldt het bedrijf in een handels update. Daarom stelt het bedrijf de verwachting voor het gehele boekjaar bij:

Van de Velde Groep, moederbedrijf van Marie Jo, Primadonna en Andres Sarda noemt boekjaar 2017 een overgangsjaar. De sterke winstcijfers van het verleden werden niet gehaald, maar er werd ingezet om

Eerder dit jaar rapporteerde Van de Velde dat de omzet nagenoeg gelijk is gebleven het afgelopen financiële jaar. De winst blijkt daarentegen afgenomen met 10,1 procent, zo blijkt uit de gerappo

Het Belgische lingeriebedrijf Van de Velde gaat in Duitsland samenwerken met het social selling platform Pippa & Jean. Vrouwen kunnen voortaan in huiselijke kringen tijdens styling events kennism

Willem Stox, directeur bij Auping voor de Nederlandse en Belgische markt, stapt in het ondergoed. Stox treedt 19 februari als ‘country director Belux-Scandinavia’ in dienst voor luxe ling

Het Belgische lingerielabel Marie Jo heeft haar eerste badmodecollectie gelanceerd. De collectie bestaat uit bikini’s en badpakken en een klein aantal accessoires, zo meldt het merk in een pers

Lingeriebedrijf Van de Velde heeft de omzet afgelopen jaar opnieuw stabiel weten te houden. Dit maakt het moederbedrijf van Marie Jo, Primadonna en Andres Sarda bekend. De omzet van de lingerie groep

Op 16 november werden voor het eerst de Belgian Fashion Awards uitgereikt in het kader van Fashion Talks, een modeconferentie georganiseerd door Flanders DC. Resultaat: 7 terechte maar niet onverwac

Moederbedrijf van lingeriemerken Marie Jo en en PrimaDonna, Van de Velde heeft nu ook de winstcijfers van het eerste halfjaar bekend gemaakt. In juli maakte het bedrijf al de omzetcijfers van de eers

Lingerieproducent Van de Velde lijkt weer de goede richting in te gaan. Na een dalende winst en omzet in 2016, rapporteerde het Belgische moederbedrijf van lingerielabels als PrimaDonna en Marie Jo i

De Vlaamse lingeriefabrikant Van de Velde keert dit jaar voor het eerst een tussentijds dividend uit. De aandeelhouders hebben dit te danken aan een omzetstijging van 10,3 procent in het eerste halfj

Van de Velde, eigenaar van onder meer Marie Jo en Prima Donna, meldt dat de omzet in 2013 met 0,3 procent is gegroeid. In 2012 was de omzet van het lingeriebedrijf uit België nog 181,8 miljoe

Het Belgische lingerieconcern Van de Velde heeft een pittigeerste kwartaal achter de rug. De omzet bij zelfstandige winkeliers daalde met 4 procent. Het moederbedrijf van merken als Marie Jo, Prima

Het Belgische lingerieconcern Van de Velde heeft in het boekjaar 2012 1,1 procent meer omzet geboekt. De groothandelsomzet liep wel terug, met 1 procent. In totaal kwam er 181,8 miljoen euro binne

Dat de omzet van het Belgische ondermodeconcern Van de Velde dankzij de overname van de Britse lingerieketen Rigby & Peller en het meerderheidsbelang in de Amerikaanse lingerieketen Intimacy was

Het Belgische lingeriemerk Marie Jo L'Aventure brengt een capsulecollectie uit met ontwerpster Veronique Branquinho.Van de Velde vroeg haar een complete maar compacte collectie te creëeren voor

Na de samenwerking met A.F. Vandevorst gaatlingeriemerk Marie Jo L'aventure opnieuw in zee met een Belgische ontwerper, namelijk met Veronique Branquinho. De samenwerkingscollectie wordt op 16 juni

De Belgische lingeriefabrikant Van de Velde heeft over het jaar 2010 een omzetgroei bereikt van 7,3procent. Dat blijkt uit de voorlopige jaarcijfers die het bedrijf publiceerde. De omzet nam toe van

De Belgische lingeriefabrikant Van de Velde -eigenaar van de merken MarieJo en Prima Donna- heeft in de eerste jaarhelft voor 79 miljoen euro aan lingerie verkocht. Dat is een omzetstijging van 8,2

Het Belgische lingeriemerk Marie Jo grijpt naar een inmiddels beproefd recept om zijn imago te versterken: het inschakelen van designers. Als het aan Marie Jo ligt, wordt dat een jaarlijks terugkeren

Het Belgische lingeriemerk Marie Jo –onderdeel van Van de Velde- brengt een collectie uitmet het designerduo A.F. Vandevorst. De collectie – die in september in de winkels komt te liggen

De Belgische lingeriefabrikant Van de Velde verwacht dit jaar een bescheiden omzetgroei te zullen doormaken. De omzetontwikkeling zonder Andres Sarda komt eind dit jaar naar verwachting hoger uit dan

De eerste helft van 2009 heeft goed uitgepakt voor het Belgische lingerieconcern Van de Velde. Van mei tot juni groeide de geconsolideerde omzet -inclusief het in juni 2008 aangekochte merk Sard&aacu

Lingeriefabrikant Van de Velde zag de omzet in 2008 licht dalen. Uit de voorlopige cijfers blijkt dat het bedrijf afgelopen jaar 0.8 procent minder omzet maakte dan in het jaar daarvoor. Dat wil zegg

De lingerieproducent Van de Velde laat zich niet afleiden door berichten van economische malaise. De groep zet zijn strategischeprojecten 'onverminderd' voort. Het handhaaft in een trading update zij