Prada heeft zich op Twitter verontschuldigd voor zijn Pradamalia-collectie. Een van de figuren uit de collectie bestaande uit ‘fantasiedieren’ werd door reaguurders op het internet als aa

De Duitse Otto Group, moederbedrijf van Otto en Bonprix, slaat de handen ineen met Fashion for Good. Het bedrijf sluit zich aan bij het Fashion for Good Innovation platform, zo laat de organisatie we

De Otto Group heeft het financiële jaar 17/18 positief afgesloten zo blijkt uit de gerapporteerde jaarcijfers. De winst overtrof met een groei van 11 procent de verwachtingen van de groep. Eerde

De Otto Group, moederbedrijf van onder andere Otto, About You en Bonprix, heeft een omzet van 7,76 miljard euro behaald in het afgelopen boekjaar. Het bedrijf zag de omzet toenemen met 10,9 procent z

SportScheck is in Duitsland de grootste multichannel-aanbieder in de sportwereld. En dat was het al ver voordat dat woord in de mode was. Het bedrijf uit München, sinds 1991 volledig onderdeel v

De Otto Group, eigenaar van onder andere Otto en Bonprix, behaalde het afgelopen financiële jaar een omzet van 12.5 miljard euro dankzij een groei van 3.4 procent. 7 miljard euro hiervan werd bi

Voor voormalig postorderbedrijf 3Suisses breekt mogelijk binnenkort een nieuw tijdperk aan. Moederbedrijf 3SI zou aan het onderhandelen zijn met e-commercegroep Domoti over een mogelijke overname van

De Duitse Otto Group realiseerde in boekjaar 2015/16 een omzetstijging van 5,4 procent naar 12,1 miljard euro, met een groei van de brutowinst van 44 miljoen euro naar 187 miljoen euro. Het moederbed

Wie duurzaamheid belangrijk vindt, zou vaker producten online moeten kopen. Een studie van het Deutsches Clean Tech Institut (DCTI) heeft namelijk uitgewezen dat bestellingen in een webshop minder CO

Het gaat niet goed met het Duitse online bedrijf de Otto Group. Het moederbedrijf van onder andere webwinkel Otto, BonPrix en Shopping24 verwacht dat de winst voor het huidige boekjaar, 2014-2015, za

Meer dan een jaar werkte de Otto Group in het geheim aan Project Collins. Het resultaat van de onderneming waar het Duitse bedrijf meer dan 100 miljoen euro in pompte: drie webshops, gericht op de

Het doel - in 2015 een online omzet van 8 miljard euro - komt binnen handbereik te liggen. In het afgelopen boekjaar heeft de Otto Group een online omzet van 6 miljard euro gerapporteerd. In 2012

Neckermann had de online-boot gemist. 'Dat zal ons niet gebeuren' denkt Rainer Hillebrand van de Otto Group. Het Duitse concern gaat daarom de komende jaren 300 miljoen euro investeren in e-comme

Der Schuh-Onlineshop Mirapodo wird zum 1. März 2013100-prozentige Tochter der myToys.de GmbH. Bisher war das Unternehmen ein 100-prozentiges Tochterunternehmen der Baur-Gruppe. Die konzerninte

De Duitse Otto Group heeft de merkrechten vanhet failliete Neckermann.de opgekocht. Otto is nu eigenaar van het Neckermann-logo en de internetdomeinen in Duitsland. "Neckermann is een merk met een

Door een reorganisatie bij het Duitse postorderbedrijf de Otto Group, gaan waarschijnlijk zo'nzevenhonderd banen verdwijnen. Volgens Just-style.com is het modebedrijf van plan om de functies in de

De Duitse webwinkel Otto is een van de populairste websites onderEuropese vrouwen. Uit cijfers van marktonderzoeksbureau comScore blijkt dat de webshop, op het sociale prikbord Tumblr na, het vaakst

Het Duitse bedrijf Otto, vooral gespecialiseerd inkleding en meubels die online of via een catalogus worden besteld, gaat verder kijken dan het huidige productaanbod. Volgens Twinkle Magazine exper

Afgelopen zomer maakte postorderbedrijf Otto al bekend zich meer te willen profileren opwebwinkelen en de strategie lijkt zijn vruchten al af te werpen. Over de eerste maanden van boekjaar 2012 heef

Online retailer Otto wist afgelopen jaar te profiteren van het toenemende aantal online consumenten. De postorderaar wist over boekjaar 2007 een omzetplus te schrijven van 2,5 procent. De omzet steeg

De accessoirecollectie die Aleksandra Stojadinov ontwierp voor Otto zijn vanaf vandaag opnieuw online te koop op de website van de online retailer. De van origine Servische ontwerpster won vorig jaar

De Otto Group behaalde in het jaar 2006-2007 een recordomzet van 15,3 miljard euro. Voor de online retailer is dat het beste resultaat ooit. Dat meldt de organisatie in een persbericht. Het bedrijf w

De minicollectie tassen en accessoires, die Aleksandra Stojadinov heeft ontworpen voor Otto, zijn vanaf 25 januari te koop op internet. De collectie wordt op 26 januari officieel gepresenteerd tijden

Thuiswinkel Otto begint een weblog. Hierop zal het bedrijf onder meer producten aanprijzen. Otto hoopt met het blog meer interactie met klanten te kunnen bewerkstelligen en daardoor hun loyaliteit te

Michael Otto, bestuursvoorzitter bij Otto Group, heeft de 'International Lifetime Award' ontvangen. Hij kreeg de prijs afgelopen maand tijdens het Versandhandels Kongress in het Kurhaus van Wiesbaden

Aleksandra Stojadinov, de winnaar van de Frans Molenaarprijs 2006, gaat voor thuiswinkel Otto een accessoirelijn ontwerpen. De lijn zal bestaan uit meerdere tassen en riemen. De samenwerking tussen S

De hoofdcatalogus van Otto verschijnt dit jaar voor het eerst drie keer. Tot nu toe was de verschijningsfrequentie tweejaarlijks. Met dit concept wil Otto de consument een aantrekkelijker en vooral a

www.exclusiveline.nl is een nieuwe shoppingsite en powered by Otto. De site is sinds 9 november te bezoeken en biedt een keuze uit mode & woondecoraties. Het aanbod bevat naast damesmode ook ling

Together van het internationale modehuis van Otto Versand, introduceert komende maand een nieuwe kledinglijn die Pure by Together gaat heten. Together is een van de grootste postorder retailers in d

Afgelopen seizoen is Sjaak Gilsing Fashion van start gegaan met de verkoop van de herencollectie van het merk OTTO KERN. Ondanks de moeilijke markt situatie is er voor een eerste seizoen een hele goe