C&A start na zijn partnerschap met het jeanslabel Mustang met de verkoop van het Bestseller-merk Only. Dit blijkt uit een persbericht. Only zal worden verkocht in tien C&A-winkels in Oostenri

Only, onderdeel van de Deense modegroep Bestseller A/S, lanceert voor de herfst/winter 2018 het plus size-sublabel Only Carmakoma genaamd. Dat maakt het modemerk via een persbericht bekend. In het

In augustus lanceert Only in samenwerking met Zalando een uitgebreide schoenencollectie. De schoenen zullen verkrijgbaar zijn in de Only-winkels en in de webstores van Only en Zalando. Dat meldt Best

Zeb is op expansietoer. De modeketen opende afgelopen vrijdag 28 februari winkels in Zelzate en Couillet, waarmee het aantal Zeb winkels uitkomt op 44 fysieke filialen en een webshop. In de loop van

"Het is belangrijk dat we meer investeren in de ontwikkeling van onze retail business. We moeten onze producten sneller leveren naar de winkels," zegt Anders Holch Povlsen, CEO van het Deense modeb

Na zestien jaar heeft Ingrid Hoogervorst besloten haar functie alssales director voor het Deense modeconcern Bestseller neer te leggen. Hoogervorst werkte bij de groothandelstak van Bestseller in de

Voor het Deense modeconcern Bestseller betekende de afgelopen week in Berlijn: de lancering van een flink aantal nieuwe lijnen. Accessoiremerk Pieces kwam met een nieuwe schoenenlijn en met Little

Een spijkerbroek is niet meer gewoon een spijkerbroek. Om de consument te helpen zoeken naar de perfecte jeans, troeven modemerken elkaar in rap tempo af. Van Aloë Vera broeken tot Work Out

Het Deense modeconcern Bestseller, bekend van de formulesVero Moda, Pieces, Only en Jack and Jones, heeft boekjaar 2010/2011 afgesloten met een omzetstijging en een winstdaling. De omzet van het fam

In de regen fietsen moet vanaf februari geen natte benen-probleem meer opleveren. Tenminste, dat belooft Only. De formule van het Deense Bestseller concern introduceert waterafstotende spijkerbroeken

De 20-jarige Debbie Janssens uit Oostende is één van dewinnaars van de blogwedstrijd van het Deense jeanslabel Only (onderdeel van Bestseller). Het merk heeft negen winnaars uit verschi

Het Deense jeanslabel Only (onderdeel van Bestseller) heeft een groot blog geopend waarop jongemeiden hun ‘passion for fashion’ kunnen delen. Volgens Only worden trends vandaag de dag nie

Het Deense merk Only vliegt deze week in vijf dagen langs alle klanten in Europa om hen zo snel mogelijk kennis te laten maken met de nieuwe fast fashion collectie van het merk. Donderdag 20 augustus